day 14 - balkong.

Har snart lyckats att ro i land en dejt med the boss. shit. börjar bli lite osäker. 11 år äldre.?! kanske är för mkt?! eller?!
Eller jag kan nog inte ge mig själv cred för att jag "rott i land ngt" skulle nog inte kalla det riktigt så...



THE BOSS: Vet inte om jag är riktigt med på vad du egentligen pysslar med på ditt jobb, men det går väl att förklara över en fika så småningom antar jag :)


JAG: ne jobbet är inte direkt jättelätt att förklara.. :) men som du säger, det kan man alltid lösa över en fika ;)

THE BOSS: Haha, vilken tur, då har vi en deal verkar det som? :)

JAG: Ja de verkar så - it's a deal ;)



Vad hände där liksom?? Its a deal?!?! NÄR? VAr? HUR? Båda verkar ju tro att vi har bestämt ngt. Men vi har ju egentligen inte kommit överens om någonting alls?!? Ibland undrar man ju alltså. Ho ho? Någon hemma därinne egentligen?!!

Men så är de ju de här med åldern. eller så kör man bara på helt enkelt. jag brukar ju oftast tänka att ålder bara är en siffra! (så länge dem inte är yngre. eller lika gamla. eller fööör gamla...)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0