day 11 - loooooong.

har fortfarande inte svarat på "vad-gör-dig-lycklig-mejlet" från copy cat. inte hunnit. dessutom vet jag ju inte vad jag ska skriva... svarade däremot på arkitektens mejl igår. det blev ett låååångt. kändes ganska skönt att skriva av sig lite.. har inte fått ngt svar ännu...

har fått några "blink" från lite andra städer idag. lååååångt bort. typ 50 mil. och då börjar jag ju direkt tänka på långdistansförhållanden. och de vill jag ju inte ha. eller?! så då tänker jag ju inte "blinka" tillbaka. men så tänker jag - va fan, flörta kan man väl alltid göra ändå?! :) men tänk om de skulle vara någon man fastnar för? då blir de ju ett lååååångdistans i alla fall?!

måste sova. mer imorgon!

peace and goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0