day eight - still weekend

tror vi går igenom dem en i taget, och börjar med el italiano. fick två mess av honom i lördagskväll/natt.

"i'm thinkin of you... tired, i'll come back @ work in one hour... hope u enjoying your day off"
(svarade aldrig på detta, kom ungefär 5 min innan jag skulle iväg på dejten...)

"going to play! i miss you, if u dont forget about me"

(svarade aldrig på detta heller... kom runt 23-tiden när jag var på festen med brorsan. kände inte för de helt enkelt...)

eftersom att jag inte sov hemma så blev de varken skype eller msn eller facebook eller ngt annat heller för den delen. däremot så ringde han upp mig på söndag em på skype.

"hey babe, i missed you. How are u??" etc etc etc.. "Did u miss me?" Ja, vad skulle jag svara - ne inte direkt?? det kan jag ju inte säga. Så hör jag mig själv säga "of course i missed you babe!!" Det har jag ju inte alls. sluta ljug. Eller ja, ljug och ljug, en liten vit lögn har väl aldrig skadat. va fan ska jag säga då??

hans svar: "no you did'nt!". hör mig själv säga "why do you say that? of course i did!!! stop saying that!" (Vad är det för fel på mig?! Jag är ju störd!! han säger: "its just a feeling i have. and you didnt answer my sms yesterday?!"

jag: "stop that. of course i missed you" (IGEN??? vad är felet) "and I didnt see your sms until today. My battery died yesterday, sorry.." Ljug igen, mitt batteri var de absolut inget fel på... "ah, ok, ok. i beileve you! :)"  de var ju inte direkt så att jag kunde säga: ne jag hade liksom munnen full i går, och imorse, så kunde inte höra av mig :D ha ha...

ja men va tusan, han får väl tro de då.. alltså de är ju inte de att jag inte saknar honom.. men kanske inte såååå mkt.. alltid trevligt att ha någon att prata med, men inte på de sättet riktigt... får se hur länge ja fixar o fortsätta. som sagt. det är ju liksom trevligt. och jag tycker ju om honom. kanske inte på de sättet bara...

Hur som helst. jag var tvungen att sluta prata efter en stund eftersom jag skulle möta upp en kompis på willys. Så jag sa att jag skulle ringa upp senare ikväll.. Vi sa hejdå och jag gick ner till willys. Mötte upp min kompis, gick in och handlade och sen gick vi hem till mig igen och gjorde pannkakor :)

När vi hade kikat på film och ätit pannkakor så kikade jag in på skype men då hade han status upptagen så då struntade jag i de.. sen innan vi skulle sova så såg jag ett meddelande på skype från honom:

"Babe...going in the bed, i watched a movie, but was no nice . boring..!Try to watch another one, i will send you a Message on the Cell Phone!I THINK OF YOU"


När jag skulle svara var han (tyvärr) redan utloggad. Dum som jag är skriver jag ett sms istället:
"hey you. saw your message but was watching movie, so missed it. Hope u sleep well! Talk tomorrow. Think of you! Bacio bacio bacio"
(Vad är det för fel på mig. Bacio=kyss på italienska. Pucko snarare, varför avsluta med det? Och till råga på allt - "think of you"!!!!!!???? neee... de va ju de ja inte riktigt gjorde...

hans svar:
"hey babe, ok talk tomorrow, i wish you were her next to me! would like to kiss you and... good nite' kisses"


mitt svar:
"you're so sweet. bacio bacio bacio!"
(ja, ni fattar ju själva, jag finner inga ord. finns ingen förklaring!)

idag har jag i alla fall inte hört ngt från honom.. än. han brukar ju ringa runt 21-tiden, så vi får väl se...



jaha, vad händer annars.. jo just de, ett gammalt ragg, som vi kan kalla för schweizaren, hörde av sig igår.. via facebook.. han och jag träffades genom en gemensam bekant för ca 1 år sedan. Vi träffades ganska mkt och halvseriöst i början under en ganska lång tid. sen kom vi fram till att det inte riktigt funkade. speciellt inte är han senare fick reda på att han hade fått en tjänst i schweiz... men vi hade/har i alla fall ngt speciellt. vet inte riktigt vad det var/är, men vi funkar liksom bra ihop på ngt sätt... hur som helst. när han fick reda på att han då skulle flytta inom några månader så tonade vi ner allt lite och det blev typ att vi bara träffades för att ha sex. Schweizaren är för övrigt helt grym i sängen. Det är precis som om att han är inne i huvudet på en. låter ju lite sjukt, men de är sant. helt grymt.

han skrev i alla fall ngt i stil med: "hej. kom precis att tänka på hur söt du är! sitter och kikar på dina foton på facebook." sen pratade vi lite kort, typ allt bra, hur går de på jobbet etc. sen var jag tvungen att dra mig, var tvungen att sova... "puss! ta hand om dig så ses vi till påsk!" jaha, där ser man... då får jag tydligen hålla mig hemma över påsk också. jag som hade tänkt åka till mina föräldrar.. va synd :P


för övrigt vad gäller nätdejtingen så blinkas de på. men dem är antingen för gamla, alldeles för gamla, för korta, för unga, inte rätt, för tråkiga etc etc etc you name it. som sagt, kräsen.... (!) även lite mejl som droppar in titt som tätt, men samma gäller här, som ovan :)

däremot ett mejl var faktiskt intressant - från mr nice guy :) i alla fall verkar han vara de. lång, blond, svensk helt enkelt. kan man säga så? ja ja, ni fattar. grymt söt i alla fall.. verkar vara en bra kille! men återigen - flera foton, och de ser ut att vara 8 olika personer?? så hur kan man veta.. man får väl hoppas antar ja :)

han skrev egentligen inget speciellt, typ "hej hej. allt bra med dig? gjort ngt kul i helgen?" jag svarade på vad jag gjort. utelämnade vl vissa detaljer :) och frågade hur de var med honom etc.. så nu ska jag in och kika om han svarat :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0