day 10 - the architect

ok. då ska vi se. har ju glömt bort en snubbe kom jag på - arkitekten! 5 år äldre, 9 cm längre och färdigpluggad arkitekt om några dagar. verkar vara en hyvens, normal, trevlig kille dessutom! ;)

hur som helst så "blinkade" han till mig i förrgår. Jag, som vanligt lite feg, "blinkade" tillbaka :) sen under dagen idag dök de upp ett mejl i inboxen. Ett bra mejl faktiskt. Inte bara "hej, hur är läget, haft en bra helg?"-mejl. Utan ett mejl med lite innehåll. Lite tankar. SItter för tillfället och försöker skriva ihop ett bra svar. Krävs dock lite hjärna den här gången ;) Frågan är ju bara hur lång tid det kommer ta. Med tanke på att det tar typ 2 dygn för mig att svara på ett "hej, hur är läget, haft en bra helg?"-mejl :)

Senare dök det även upp ett svar på mejlet till copy cat. fortfarande ganska basic. jobb etc.. men så slänger han ut en liten fråga i slutet: "vad gör dig lycklig, hur ser en perfekt dag ut?" Hmm... kommer antagligen att krävas lite hjärna här också ;) känns ju lite skumt, det är ju faktiskt en fråga man borde kunna svara på om man blir väckt mitt i natten. Men anser nog ändå att den krävs att fila på en liten stund...

Pratade för övrigt några minuter på msn med mr nice guy igår kväll. Han är nog faktiskt exakt vad jag trodde. Mr nice guy. Dessvärre verkar han lite småtråkigt.. Vi får väl se vad som händer.. Kanske är han lite blyg?! Vad vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0