day 15 - keep your hopes up!

Shit. vad ska jag göra nu. killen är ju faktiskt 11 år äldre. Hjälp!
Så här började i alla fall mejlet jag fick ikväll:

THE BOSS: Hej söt, Har under dagen kommit på att det faktiskt är sol ute dessa tider och att balkongvinet kan avnjutas redan nu :) Vi behöver ju bara ha lite kläder på oss :)

JAG: För feg för att svara. :P än så länge. så har ni några förslag på ett bra svar är ni alltid välkomna att dela med er!! :)

Nu börjar ju alla skumma tankar smyga sig på. Jag menar varför han skulle vilja träffa någon som är 11 år yngre?? Och hemma hos honom dessutom.. Känns lite halvskumt.. Eller är det bara jag som är paranoid som vanligt?! Ska vi ses får de bli inne i stan, bland folk. Känns klokast så!



Har mejlat lite till med arkitekten idag så klart. Fortfarande grymt trevligt!! :) Känns som att vi kan prata om det mesta! Och tro det eller ej. Men i mejlet jag skrev nyss så frågade jag faktiskt om han hade lust med en fika ngn dag :) eller ett par öl!! så klart! :) Kändes riktigt skönt at ta "första steget" faktiskt. Trots att det var ett väldigt litet steg... Tänkte jag skulle mejla över mitt nummer också. Känns som att det kunde vara ganska skönt att pratas vid i telefon innan man ses. Som med den första dejten med mr not-so-perfect! :)

Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att jag inte skärmde bort honom!

Kommentarer
Postat av: a.

tips från coachen. skippa elvaåräldresnubben. they are up to no good. (jag har en sån på min lista)

2009-03-24 @ 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0