day 12 / 13 / 14.

Ledsen att jag inte skrivit. men har inte hunnit. i fredags var jag på AW efter jobbet med en kollega. Grymt trevligt. var på ett av ställena vi brukar käka lunch på som precis öppnat även på fredagar för AW... Vi kom dit runt 6-tiden och stannade till 9.. Sen drog vi oss in mot centrum då hon skulle hemåt och jag skulle möta upp några vänner. Grymt trevligt kväll. Lite vl mkt att dricka och inte hemma förrän 5 ;) men jag såg ingen. INGEN intressant på hela kvällen. hur sjukt är inte de???

Gårdagen spenderades med vänner och diverse aktiviteter. En ganska lugn dag och kväll. Jäkligt skönt! Försökte faktiskt att inte tänka på blogg/dejting/kilarr etc... över huvudtaget... men det gick ju inget bra alls. går liksom inte att stänga av! :)

Har förresten fortfarande inte svarat på copy cats mejl. däremot arkitekten och jag, har mejlat lite fram och tillbaka. Och han är hur kul som helst. Killen har ju humor. Och är dessutom sjukt söt. Men framför allt jävligt rolig!! Så tänkte jag kanske skulle våga nämna ngt om nån fika eller så framöver här. ska bara samla på mig lite krafter först (läs: vänta tills han gör de istället, så jag slipper fråga :D)



Fick en "blink" från en kille som är 11 år äldre idag också - the boss. Han var tydligen chef på ngt slags ekonomiföretag. Svårt att se på bilden hur han egentligen ser ut, men verkar som att han ser rätt bra ut. Mörkt hår, mörka ögon, ganska lång, smal, Ganska prydlig tror jag.. Och han har dessutom inte skrivt speciellt mkt om sig själv. Hur som helst så blinkade jag tillbaka och 30 min senare så låg ett mejl i inboxen :)

Hej,
Tack för blinken, Hur är läget med dig? Var i XXXXX bor du? Gjort något kul i helgen?


Ska försöka hinna svara senare sen...



Har tänkt på el italiano idag. En massa. Han hade lagt upp nya bilder på sig själv på FB. Inget bra alls. Saknar honom faktiskt. Inte mkt, men lite grann... Äsch, får väl fokusera på dem som faktiskt befinner sig inom rimliga avstånd, typ, i Sverige?! Fan.



Just de ja, mr nice guy skrev på msn också. tror inte det finns någon tråkigare männsiska!? eller har jag inte gett honom ngn rlig chans?? jag vet inte. men de var inget kul i alla fall...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0