day 19 / 20 / 21 / 22 / 23 - catch up.

Ja, då kommer en liten update på helgen...

I fredags var jag ute på afterwork med kollegorna. Grymt trevligt, men inga direkta framgångar på dejtingsidan :) men som sagt, trevligt ändå... har kommit fram till att jag nog "hänger" på fel ställen?! Alla mina vänner och kollegor brukar säga de...

- du fattar väl att du inte kommer att träffa nån här?!
- klart jag kommer.
- ja men se dig omkring. nån du känner dig lockad av?!
- nja, men man vet aldrig!

Men de gör man tydligen. Så nu måste jag byta stammishak också. Va fan..

Lördagen var jag en sväng på stan med en kompis. Träffade 2 av hennes bekanta, manliga :) Grymt trevliga killar! Och dessutom många plus i kanten för stilen!
Dem bjöd oss i all fall på en klubb de skulle ha på kvällen i en lokal nere vid hamnen. Vi var ju så klart inte sena på att tacka ja. Efter några öl i deras butik och några konversationer senare så drog vi oss hemåt. Tjejkväll först med Robinson(?!) och lite vin. Sen drog vi neråt stan till en bar, tog en öl och sen tog vi taxin ut till klubben.

När vi kom dit stog det massor av folk utanför. Vi fick syn på en av killarna, gick fram hälsade och han följde med oss till insläppet så vi slapp betala. Helt grymma lokaler, och fullt med folk. Öl för 20 kr. Kan det bli bättre. Och dessutom grym musik.

Vi dansade. och dansade. och dansade. Helt sjukt roligt. Den ene killen dansade med oss stora delar av kvällen. Och det slog mig efter ett tag, (egentligen redan när vi träffade dem på dan), att han kanske skulle va ngt för mig... (!)

Men sen kommer vi ju till problemet. Jag är ju världens sämsta på det här med första steget (om jag nu inte är askalas!), så det blev inte så mkt med de! Vilket jag störde mig rätt ordentligt på när han senare under kvällen stoppade tungan i halsen på en annan tjej. Det skulle ju varit jag :) Men men... så kan det gå.

Men nästa gång, så fort jag känner som jag gjorde i lördags, då ska jag ta första steget! Ja menar, man har ju egentligen ingenting att förlora? Eller?!



Peace.

Kommentarer
Postat av: anna

precis! allt för experimentet!

2009-03-31 @ 20:33:07
Postat av: a.

ameh, nu är det ju snart dag hundra! och ingenting får man veta=)

2009-04-09 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0