day 18 - va?!

ok. igår blev jag "dumpad". Av Arkitekten. Och jag förstår fortfarande ingenting. Vi har ju mejlat fram och tillbaka. långa mejl. bra mejl. ända fram tills igår på msn:

jag vill inte vilseleda dig.. men har precis börjat träffa en annan tjej och vill se vart det leder nånstans.
tycker du verkar vara en grymt trevlig tjej, men måste se vart de här tar vägen...

och det kastar han rakt i ansiktet på mig. bara sådär. efter mejl. msn. och dessutom en preliminärbokad fika i helgen. dessutom var det han som tog ALLA initiativ; tog första kontakt. fråga efter msn. frågar om vi ska fika till helgen. letar upp mig på facebook. VA?! vad är grejen. Jag fattar inget. HJÄLP! :) haha

Men jag är inte bitter! Eller hur va de nu?! ;) Visst, jag uppskattar ju att han är ärlig och bla bla bla....!!!! Bullshit! :)
Ja ja, skitsamma. Dags att leta vidare. Jag kan ju inte sitta och vänta på att han ska gå och komma på att den där andra tjejen var helt fel :) (VIlket han faktiskt kommer att göra... vänta bara) ;)
 


"Blinkade" i alla fall till en annan kille idag. Visserligen 10 år äldre. Men va fan, så himla stort är inte utbudet på sådana här sajter. :) Han svarade med ett mejl:

Hej fina du...!
Lägg till mig på msn så kan vi prata där istället :)

Och det gjorde jag ju då, så klart. Sen läste jag i hans profil. Andlig. Vadå andlig?! Ja ja, de blir säkret bra... Sen på msn när jag lagt till honom, så stod följande efter hans namn: sprid kärlek.....! Hmm.. andlig va de ja.. :) ja, vi får se vad som händer...

Imorgon blir det after work, alltså en och annan öl. eller kanske 3. eller 10 :)
Ut ska vi i alla fall. Så får väl fortsätta mitt sökande där istället :)


Peace.



Kommentarer
Postat av: a

what ever happended to day 18 and 19 and 20?=)

2009-03-30 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0